သခၤါရေကာင္းကင္ေအာက္က စြဲထင္က်န္ရစ္ေနေသာ ႏွလံုးလွ႐ုပ္ပံုလႊာမ်ား

265030_10150253611569237_7942855_n

ကြၽန္မနားမွာ အမ်ဳိးထဲက မိန္းမ အုပ္ႀကီး ဝိုင္းေနတာ ေဟာင္ေကာင္ျပန္ လက္ေဆာင္ ေတာင္းဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး။ သူတို႔ႀကိဳက္တဲ့ ကိုရီးယားမင္းသား ေဘေယာင္ဂြၽန္းနဲ႔ ကြၽန္မ တိုက္တိုက္ ဆုိင္ဆုိင္ ေဟာင္ေကာင္မွာ ေတြ႕တဲ့ အေၾကာင္းကို မနာလုိစြာ နားေထာင္ဖို႔ပါ။ ကြၽန္မက ရင္ခုန္စရာေကာင္း ေအာင္ ေျပာေလ ကိုရီးယား ခေရစီ ျဖစ္တ့ဲ သူတို႔ေတြက ေတာက္တေခါက္ေခါက္နဲ႔ ကိုရီးယားကား မၾကည့္တဲ့ ကြၽန္မနဲ႔မွ ဆံုေလျခင္းလို႔ ယူႀကံဳးမရ ျဖစ္ေလပါပဲ။ ကြၽန္မနဲ႔ ေဘေယာင္ဂြၽန္း အတူတူ ႐ိုက္ထားတဲ့ပံုကို ၾကည့္ၿပီး တစ္ေယာက္တစ္မ်ဳိး ေကာက္ခ်က္ေတြ၊ မွတ္ခ်က္ေတြ ေပးေနလိုက္ၾကတာမ်ား သူတို႔ကို မရယ္မိေအာင္ မနည္းေအာင့္ ထားရတယ္။ ဓာတ္ပံုက လက္ဆင့္ ကူးေကာင္းေန တုန္းမွာ သမီးျဖစ္တဲ့ အိန္ဂ်ယ္ေက်ာ္က ”ေမေမ ရယ္ ေတာ္ပါေတာ့။ အဲဒါပဲ ျပေနတာပဲ၊ ရွက္စရာႀကီး” လို႔ဆိုၿပီး ဝင္တားရင္းနဲ႔ ”အဲဒါ ဖေယာင္း ႐ုပ္တုပါ၊ တျခား႐ုပ္တုေထြနဲ႔ ႐ိုက္ထားတာလဲ ရွိေသးတယ္။ ေမေမက ေလွ်ာက္စေနတာ” လို႔ ေျပာရင္း ရွင္းပါေလေရာ။

အဲဒီေတာ့မွ အသံေတြက ပိုဆူညံလာၿပီး ဝိုင္း ကေလာ္တုတ္ေတာ့တာေပါ့။ ေဟာင္ေကာင္မွာ မဒမ္တူးေဆာ့ ဖေယာင္း႐ုပ္တု ျပတိုက္ရွိတယ္လို႔ မသိတာရယ္၊ ကိုရီးယား မင္းသားကို ဖေယာင္း ႐ုပ္တုလုပ္ထားလိမ့္မယ္လို႔ မထင္ၾကတာရယ္ေၾကာင့္ မရိပ္မိၾကတာေပါ့။ သူတို႔ကို ကိုယ္က ျပန္ဟားရင္းနဲ႔ ျပတိုက္အေၾကာင္း ေျပာျပျဖစ္တယ္။

ကမၻာေပၚမွာ မဒမ္တူးေဆာ့ရဲ႕ဖေယာင္း ျပတိုက္က (၆)ေနရာမွာရွိတယ္။ လန္ဒန္၊ ေဟာင္ ေကာင္၊ အမ္စတာဒမ္၊ လပ္(စ္)ဗီးဂတ္(စ္)၊ နယူး ေယာက္နဲ႔ ရွန္ဟိုင္းတို႔မွာ ေလ။ အဲဒီျပတိုက္ေတြ ကို အရင္က တူးေဆာ့အုပ္စုႀကီးရဲ႕ Lisureကုမၸဏီက ပိုင္ဆုိင္ခဲ့ၿပီး ၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္ မတ္လမွာ Black Stone အုပ္စုက ေပါင္ ၁ ဘီလီယံနဲ႔ ဝယ္လိုက္ ပါၿပီ။ အဲဒီျပတိုက္ေတြထဲမွာ သမုိင္းဝင္ ပုဂိၢဳလ္ေတြ၊ ေတာ္ဝင္ အထင္ကရႀကီးေတြ၊ အႏုပညာၾကယ္ပြင့္ေတြနဲ႔ အားကစားဘက္မွာ ထင္ရွားတဲ့ သူေတြရဲ႕ ပံုတူ႐ုပ္တုေတြကို ျပထားတယ္။
    ဒီဖေယာင္း႐ုပ္တုေတြရဲ႕ သမုိင္းအစကေတာ့ ဖေယာင္းပံုစံ ယူတဲ့ေနရာမွာ ကြၽမ္းက်င္တဲ့ ဆရာဝန္ ေဒါက္တာဖီးလစ္ကားတစ္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ အိမ္အကူ မာရီ ဂ႐ိုေရွာ (၁၇၆၁-၁၈၅ဝ)တို႔ပါပဲ။ ေဒါက္တာ က လူဝီ (၁၅)ရဲ႕မိဖုရား ဖေယာင္း႐ုပ္ကိုလည္း လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္။ သူ႔ရဲ႕ျပပြဲကေတာ့ ၁၇၇ဝ ခုႏွစ္ မွ စျပခဲ့တာ။ ၁၇၇၆ ခုႏွစ္က်ေတာ့ ပဲရစ္မွာ ျပပြဲ လုပ္ခဲ့တယ္။ မာရီကိုယ္တိုင္လုပ္တဲ့ ဖေယာင္း ႐ုပ္တုက ၁၇၇၇ ခုႏွစ္မွ စလုပ္တာ။ သူမက ျပင္သစ္ေတာ္လွန္ေရးတြင္းမွာ ဆံုးသြားတဲ့ ဒုကၡသည္ေတြရဲ႕ ဖေယာင္း႐ုပ္ လုပ္ရာမွာ နာမည္ႀကီးခဲ့တာေပါ့။ ဖရန္ ေရွာတူးေဆာ့ဆိုတဲ့ အင္ဂ်င္နီယာနဲ႔ လက္ထပ္ၿပီး မာရီတူးေဆာ့ဟာ သားႏွစ္ ေယာက္ရခဲ့တယ္။ ၁၇၉၄ ခုႏွစ္မွာ သူမရဲ႕ဆရာ ေဒါက္တာ ကြယ္လြန္ၿပီးတဲ့ေနာက္ မာရီတူးေဆာ့ ကိုပဲ စုေဆာင္းထားတာေတြကို အေမြအျဖစ္ ေပး ထားရစ္ခဲ့တယ္။

၁၈ဝ၂ ခုႏွစ္မွာ လန္ဒန္ေရာက္သြားတဲ့ မာရီတူးေဆာ့ဟာ ျပင္သစ္-အဂၤလိပ္စစ္ပြဲေၾကာင့္ ျပင္သစ္ကို မျပန္ႏိုင္ေတာ့ဘဲ လန္ဒန္မွာပဲ ျပခန္း ဖြင့္ဖို႔ျဖစ္လာေတာ့တယ္။ သူမသားႏွစ္ေယာက္က လည္း သူမကို ကူညီၾကပါတယ္။ ၁၈၅ဝ ခုႏွစ္မွာ သူမ ကြယ္လြန္ခဲ့တယ္။ သူမရဲ႕ ေျမး ဂ်ဳိးဇက္ရန္ ေဒါ(လ္)ကလည္း ဒီအေမြကို ဆက္လက္ထိန္း သိမ္းခဲ့တယ္။ ျပခန္းဟာ ၁၉၂၅ ခုႏွစ္မွာ မီးေလာင္ လို႔ ဦးေခါင္း ပံုစံ ေဟာင္းေတြပဲ က်န္တယ္။ ေနာက္ တစ္ခါ ၁၉၄ဝ ခုႏွစ္မွာ ဂ်ာမန္ေတြရဲ႕ ဗံုးဒဏ္ခံခဲ့ ရေသးတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ မေပ်ာက္မပ်က္တြင္က်ယ္ လာလိုက္တာ ေခတ္ကိုလုိက္ၿပီး ဦးတည္ခ်က္ေတြ လည္း ေျပာင္းလဲေနပါၿပီ။

ခုဆို တခ်ဳိ႕ျပခန္းေတြမွာ ႐ိႈးေတြပါ ျပလာေန ပါၿပီ။ ႐ုပ္တုပညာရပ္ေတြနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အလုပ္႐ံု ေဆြးေႏြးပြဲေတြ လုပ္ေပးေနတယ္။ နယူးေယာက္က မဒမ္တူးေဆာ့ မွာဆိုရင္ ထင္ရွားတဲ့သူေတြရဲ႕ ႐ုပ္တုေတြ ၿခံရံၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ပါတီပြဲေတြ လုပ္ခ်င္ရင္ လည္း လက္ခံၿပီးလုပ္ေပးေနၿပီ။

ပံုမွန္အားျဖင့္ ႐ုပ္တုတစ္ခု လုပ္ေတာ့မယ္ဆို ရင္ (၆) လေလာက္ အခ်ိန္ယူရတယ္။ အဲဒီအ႐ုပ္ ကို တာဝန္ယူမယ့္အဖြဲ႕မွာ အင္အား ၂ဝ ေလာက္ ပါတယ္။ ႐ုပ္တုဆရာက နာမည္ႀကီးမင္းသား၊ မင္းသမီးကို ကိုယ္တုိင္အနီးကပ္ေလ့လာၿပီး ဆံပင္၊ မ်က္လံုးအေရာင္ေတြ ေသေသခ်ာခ်ာ မွတ္ခဲ့ရ တယ္။ ကာယကံရွင္ရဲ႕ဓာတ္ပံုကိုလည္း (၂ဝဝ) ေက်ာ္ေလာက္ ႐ိုက္ယူၾကရေသးတယ္။ အေသး စိတ္တိုင္းတာမႈေတြယူၿပီးရင္ ကိုယ္ေနဟန္ထား၊ အဝတ္အစား၊ မ်က္ႏွာေပၚမွာ ထင္ဟပ္ေနမယ့္ အမူအရာေတြကို တကယ့္အစစ္နဲ႔မျခားေအာင္ လုပ္ရတဲ့ ႐ုပ္တုဆရာေတြအားလံုးရဲ႕ ထိပ္တန္း အႏုပညာအရည္အေသြးေတြနဲ႔ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ၾကတာေပါ့။

ဖေယာင္း႐ုပ္တုဆုိလို႔ တစ္ကိုယ္လံုးဖေယာင္း လို႔ မထင္လုိက္ပါနဲ႔။ အဝတ္အစားအုပ္မိတဲ့ေနရာ ေတြမွာေတာ့ ဖေယာင္းမသံုးေတာ့ဘဲနဲ႔ အျဖဴ ေရာင္ဖိုင္ ဘာဂလပ္(စ္) ကိုပဲ သံုးထားတယ္။ ပံုစံမို လုပ္ထားတဲ့ ဦးေခါင္းကို ဖေယာင္းသြင္းၿပီးရင္ မ်က္လံုးထည့္တယ္။ မ်က္လံုးကလည္း အစစ္နဲ႔ တူေအာင္ ပန္းခ်ီဆြဲထားတာ။ ဆံပင္က တကယ့္ အစစ္ေတြကိုပဲသံုးၿပီး တစ္ေခ်ာင္းခ်င္းစိုက္တာ။ ပံုစံယူကတည္းက လက္ေတြရဲ႕ပံုစံမိုလည္း တစ္ခါ တည္းယူထားခဲ့ေတာ့ ဖေယာင္းနဲ႔တန္းၿပီး ပံုသြင္း႐ံုပဲ။

ဖေယာင္းပံုသြင္းၿပီးသြားတဲ့ ဦးေခါင္းနဲ႔ လက္ ေတြကို ေရေဆး၊ ဆီေဆး၊ Acrylic ေတြ သံုးၿပီး လက္နဲ႔ပဲျခယ္ၾကတယ္။ လိုအပ္တဲ့ေနရာေတြမွာ မိတ္ကပ္ပါ လိမ္းေပး ရတယ္။ အဆင္သင့္ျဖစ္သြား ရင္ ဖိုင္ဘာကိုယ္ထည္မွာ ဖေယာင္းနဲ႔ အႏုစိတ္ ထားတဲ့ ဦးေခါင္း၊ လက္ေတြ တပ္လိုက္႐ံုပဲ။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ပံုတူကို အဝတ္စားဆင္လိုက္ တာေပါ့။ မ်ားေသာအားျဖင့္ အဲဒီအဝတ္အစား ေတြကို ကာယကံရွင္ေတြကပဲ လွဴေလ့ရွိတတ္ပါ တယ္။

အဲဒီလိုဖေယာင္း႐ုပ္တုပံုတူေတြကို ခင္းက်င္း ထားတဲ့ ျပတုိက္ေတြထဲမွာ ကြၽန္မ,ေရာက္ခဲ့ဖူးတဲ့ ေဟာင္ေကာင္ျပတိုက္က ေဟာင္ေကာင္ၿမိဳ႕ အလွကုိ အေကာင္းဆံုး ျမင္ႏိုင္တဲ့ ေတာင္ေပၚက The Peak Tower အေဆာက္အဦရဲ႕ေအာက္ ထပ္ေတြမွာရွိပါတယ္။ ျပခန္းထဲကို လက္မွတ္ျဖတ္ၿပီး ဝင္သြားရတဲ့ ေကာ္ေဇာနီလမ္းအဝမွာ ေဘးဝဲ ယာအထက္ေအာက္ကေန ကင္မရာမီးေတြ တဖ်တ္ဖ်တ္၊ ကင္မရာရွပ္တာသံေတြ တခ်ပ္ခ်ပ္နဲ႔ မို႔ ဝင္လာတဲ့သူကိုယ္တိုင္က ကိုယ့္ကိုယ္ကို နာမည္ႀကီး ၾကယ္ တစ္ပြင့္လို ခံစားရေအာင္ ျပဳ လုပ္ေပးထားတယ္။ မ်က္စိေတြေတာင္ က်ိန္းသြား မတတ္ပါပဲ။

အထဲကိုေရာက္တဲ့အခါ ကိုယ္ႏွစ္သက္တဲ့ နာမည္ႀကီးေတြက ဟိုမွာတစ္ေယာက္၊ ဒီမွာတစ္ေယာက္နဲ႔ေတြ႕ရတာမို႔ အဲဒီအံ့ၾသဖြယ္အခ်ိန္ေတြဟာ ႐ိုလာကိုစတာစီးရသလို ရင္ဖိုေနေစတာ အမွန္ပါ။ ကိုယ့္ကို တားမယ့္၊ ဆီးမယ့္သူေတြ၊ တားျမစ္မိန္႔ေတြ မရွိဘဲနဲ႔ ကမၻာေက်ာ္ေတြနား ေရာက္ခြင့္ရေနျခင္းဟာ ဂမီၻရအေတာ္ဆန္ေန ပါတယ္။ စိတ္ကူးယဥ္အိပ္မက္တစ္ခုလိုလည္း ျဖစ္ေနျပန္ေပါ့။ ဒီေနရာမွာ ကင္မရာေကာင္း ေကာင္းမပါခဲ့ရင္၊ ကိုယ့္ကိုဓာတ္ပံု႐ိုက္ေပးမယ့္သူ မရွိခဲ့ရင္ေတာ့ စက္က အလိုလို ႐ိုက္ထားေပးတဲ့ ကိုယ့္ပံုေတြကို ျပခန္းအထြက္မွာ ကြန္ပ်ဴတာထဲ ၾကည့္ ေရြးၿပီးယူလို႔ရပါတယ္။ ေစ်းကေတာ့ ေခါင္ခိုက္ေနတာပဲ။

ဖက္ရွင္၊ ႐ုပ္ရွင္၊ တီဗီ၊ ဂီတ ေလာကထဲက နာမည္ေက်ာ္ အႏုပညာရွင္ေတြ ၾကားထဲမွာ ေရာက္ေနရတာဟာ သူတို႔ေတြရဲ႕ ပါတီပြဲမွာ ကိုယ့္ကိုဖိတ္ၾကားထားသေယာင္ ေယာင္ေပါ့ေလ။ ဒါေပမဲ့ လူက ဣေႁႏၵကိုမရႏိုင္ဘူး။ ဟယ္..ဟိုမွာ ဘယ္သူ၊ ဟင္..ဒီမွာေတာ့နဲ႔ ဘယ္ေျပးလို႔ ဘယ္ကပ္ ရမွန္းကို မသိဘူး။ ေလာဘမသတ္ႏိုင္တဲ့ လူသား သဘာဝအရေပါ့ေလ။ မြန္႐ိုးရဲ႕ ဂါဝန္အဖိပံု ကို ေအာက္ကေလ တိုက္ေပး ထားတာလဲ သဘာဝ အတုိင္းပဲ။ မြန္႐ိုး႐ုပ္တု ေဘးနားကနံရံမွာ မြန္႐ိုးလို ဆင္တူ လိုက္ဝတ္လို႔ရတဲ့ ဂါဝန္အျဖဴရယ္၊ သူ႔လို ေငြေရာင္ ဆံပင္အတုရယ္ ခ်ိတ္ထားေပးတာကို ယူဝတ္ၿပီး ႐ိုက္လို႔ရတယ္။ ကြၽန္မက အဲဒီဝတ္စံု ႏွင့္ ယူ႐ိုက္ဖို႔ စိတ္ကူး ပါေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ မြန္႐ိုးရဲ႕႐ုပ္ထုႀကီးက ကြၽန္မရဲ႕ သူ႔ပံုစံကိုျမင္ရင္ မ်က္ရည္ေတြ က်လာမွာစိုးလို႔ မ႐ိုက္ခဲ့ေတာ့ဘူး။ ဘယ္ေလာက္ ႐ိုက္ၾကတယ္ေတာ့မသိဘူး၊ ဂါဝန္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ ညစ္ပတ္ေနၿပီ။ ေဘေယာင္ဂြၽန္း႐ုပ္တုကိုလည္း ကိုရီးယား အျပင္ အဆင္ေနာက္ခံမွာ ႏွင္းေတြက်၊ ေရေတြခဲေနပံုမ်ဳိး နဲ႔ အက်အနထားထားတယ္။ ဂ်ိမ္း(စ္)ဘြန္းမင္းသား ပီးယား(စ္) ဘေရာ့(စ္)နန္ဆိုလည္း ကိုင္တဲ့သူ မ်ားလြန္းလို႔ လက္ဆစ္ေလးေတြေတာင္ ပဲ့ေနၿပီ။ ဂ်က္ကီခ်န္းနဲ႔ ဖိုက္မလား၊ ဘ႐ု(စ္)လီနဲ႔ စိန္ေခၚ မလား၊ သူတို႔ေတြကေတာ့ အဆင္သင့္ပဲ။ ကေလးသ႐ုပ္ေဆာင္ မက္ေကာေလးပံုလည္း ရွိ တာပဲ။

ဘရက္(ဒ္)ပစ္ရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲမွာ ေခါင္းေလးမွီ ၿပီး ဓာတ္ပံု႐ိုက္လိုက္ရတာဟာ ေလာကႀကီးမွာ အရာရာကို ေက်နပ္ႏုိင္သြား သလိုပဲ။ ဝါသနာရွင္ ဆုိေတာ့ လက္က အၿငိမ္ မေနႏိုင္ျပန္ဘူး။ ဘရက္(ဒ္)ပစ္ရဲ႕အက်ႌကို လွန္ၾကည့္လုိက္ေသးတယ္။ ကိုယ္ထည္က ဖေယာင္းသား မသံုးဘူး၊ ဖိုင္ဘာနဲ႔ပဲ လုပ္ထားတာ။ ကုတ္နဲ႔ ဝတ္စံုျပည့္ဆို ေတာ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ လက္ေလာက္ပဲ ဖေယာင္းနဲ႔ ပံုသြင္းရတာ အခ်ိန္ေရာ၊ ေငြေရာ သက္သာမယ္ ထင္တယ္။

အဲ..အဆိုေတာ္ခ်ာက်ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ဝတ္စံု က ထြင္းေဖာက္ျမင္ရတဲ့ အၾကည္သားျဖစ္ၿပီး ဖံုးအပ္တဲ့ ေနရာေလးေတြေလာက္ပဲ စီးကြင့္ထိုးထားေတာ့ တစ္ကိုယ္လံုးေပၚေပါ့။ ဒါမ်ဳိး ႐ုပ္တုက်ေတာ့ ဖေယာင္းလည္း အေတာ္သံုးရမယ္၊ အခ်ိန္လည္း အေတာ္ေပးရမယ္။ လံုလံုၿခံဳၿခံဳ ဝတ္တဲ့ အမ်ဳိးသား ႐ုပ္တုေတြက ဖေယာင္းအသံုးျပဳမႈ နည္းၿပီး၊ အမ်ဳိးသမီး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက မလံုတလံုမို႔ ဖေယာင္း ပိုသံုးရမွာေပါ့။ ဒါမ်ဳိးကေတာ့ ပိုကုန္ခ်င္ ကုန္ပေစေပါ့..ဟုတ္ဖူးလား။ အမ်ဳိးသားထဲ မွာ ကိုယ္လံုးေပၚတဲ့ သူဆိုလို႔ ဂ်ပန္ဆူမိုနပန္းသမား ခ်ီယိုႏိုဖူဂ်ီပဲရွိတယ္။ ဒီလိုကိုယ္လံုးေပၚ အမ်ဳိးသား က်ေတာ့လည္း ဘယ္သူမွ တဝဲလည္လည္နဲ႔ စိတ္ဝင္တစား မၾကည့္ေပါင္။

ကမၻာ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးေတြ၊ သိပၸံပညာရွင္ႀကီးေတြ၊ အေတြးအေခၚ ပညာရွင္ႀကီးေတြရဲ႕ ႐ုပ္တုေတြျမင္ရတာဟာ ကြၽန္မတို႔ ေနထိုင္ေနတဲ့ ကမၻာႀကီးရဲ႕သမုိင္းကို ပံုေဖာ္ ခဲ့သူမ်ားအျဖစ္ ဂုဏ္ျပဳခ်င္စရာပါ။ သမၼတကလင္တန္နဲ႔ ဘုရွ္တို႔ ၿခံရံၿပီး အိမ္ျဖဴေတာ္ကေန မိန္႔ခြန္းေျပာေနတဲ့ပံု ႐ိုက္ခ်င္လည္းရတယ္။ သမၼတဟူဂ်င္ေတာင္းနဲ႔ အတူ ပရိသတ္ႀကီးကို လက္ျပႏႈတ္ဆက္လို႔လည္း ရတယ္။ အဲလစ္ဇဘက္ဘုရင္မႀကီး မိသားစု အလယ္က ပလႅင္ခံုအလြတ္ေပၚမွာ ဝတ္႐ံုနဲ႔ သရဖူေဆာင္းၿပီး ဘိသိက္ခံလို႔ လည္းရတယ္။ ဟစ္တလာအစ ဆဒမ္ဟူစိန္အဆံုး ႏိုင္ငံေရး ေလာကထဲက ထင္ရွားသူေတြ အကုန္ရွိတယ္။

ရွိတ္စပီးယားနဲ႔အတူ ဇာတ္ၫႊန္းေရးမလား၊ ပီကာဆိုနဲ႔ ပန္းခ်ီဆြဲမလား၊ အိုင္းစတိုင္းရဲ႕ သီအိုရီ မွားေနတယ္လို႔ ျငင္းခ်င္လား၊ စိတ္ကူးထဲမွာရွိသမွ် အစံုလုပ္လို႔ရတယ္။ မဒမ္တူးေဆာ့ရဲ႕ပံုတူ႐ုပ္တု ေတာင္ပါေသး။ ဂီတမွာ ေက်ာ္ၾကားသူေတြ၊ အားကစားနယ္ပယ္က ဘက္ခမ္း၊ တုိက္ဂါးဝုဒ္တို႔ ေတြလည္း အကုန္ရွိတယ္။ ကိုယ္သြားေတြ႕ဖို႔ မလြယ္တဲ့သူေတြကို စိတ္တိုင္းက် ျမင္ေတြ႕၊ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ခြင့္ရေနေတာ့ အဲဒီေန႔ဟာ အေပ်ာ္လြန္ တဲ့ ေန႔တစ္ေန႔ပါပဲ။ တစ္ေန႔တည္းမွာတင္ ဘဝ အမ်ဳိးမ်ဳိး ေျပာင္းေနရ သလိုပါပဲေလ..။

နယူးေယာက္က ျပတိုက္မွာဆုိရင္ မင္းသား ေဂ်ာ့(ခ်္)ကိုလိုနီက ခရစ္ယာန္ ဘုရားေက်ာင္းထဲ မွာ သတို႔သမီးကို စိတ္အားထက္သန္စြာ ေစာင့္ေနတဲ့ ပုံထုထားတယ္။ ခရစ္ယာန္ ဘုရားေက်ာင္း ထိုင္ခံု အျပင္အဆင္ရယ္၊ သတို႔သမီး ဝင္လာဖုိ႔ ေလွ်ာက္လမ္းရယ္၊ မဂၤလာတီးလံုး ေတြရယ္ စီစဥ္ ေပးထားတယ္။ အဲဒီအနားမွာ အလြယ္တကူ စြတ္လို႔ရတဲ့ သတို႔သမီး ဝတ္စံုရယ္၊ လက္ကိုင္ပန္းရယ္ ကိုလည္း ထားထား ေပးေတာ့ အဲဒါေတြဝတ္ၿပီး သတို႔သမီးလို ေလွ်ာက္သြားၿပီး  I Do လို႔ ေျပာလိုက္႐ံုပဲ။ ရတီ တစ္ဖြဲ႕လံုးသာ အဲဒီကိုေရာက္ရင္ေတာ့ မဂၤလာေဆာင္ေနတာနဲ႔တင္ မိုးလင္းမယ္။

မဒမ္တူးေဆာ့ျပတိုက္ထဲက ႐ုပ္တုေတြ အေၾကာင္း ေတြ႕ခဲ့ႀကံဳခဲ့ အားက်ခဲ့ရတာေတြ ေျပာရင္းနဲ႔ပဲ အေတြးတခ်ဳိ႕လည္း အသိစိတ္ထဲ ဝင္လာပါတယ္။ အဲဒါဘာလဲ ဆိုေတာ့ ႐ုပ္ထုေတြ ဟာ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူပဲျဖစ္ျဖစ္၊ မႀကိဳက္တဲ့သူပဲျဖစ္ ျဖစ္ သူတို႔ေတြဟာ သက္ဆုိင္ရာ နယ္ပယ္အသီး သီးမွာ စြမ္းေဆာင္လႈပ္ရွားခဲ့တဲ့ မွတ္တိုင္ေတြ အျဖစ္ တည္ရွိေနမွာပါ။ ႐ုပ္ထု အထုခံရတဲ့ ကာယကံရွင္ေတြဟာ သူတို႔ကို ႐ုပ္ထု,ထုပါေစ ဆိုၿပီး ႀကိဳးစားခဲ့ၾကသူေတြေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီ႐ုပ္ထုေတြဟာ သက္မဲ့ေတြဆိုေပမယ့္ သူ႔ကာယကံရွင္ေတြရဲ႕ တန္ဖိုးေတြ ကိန္းေအာင္းေနမယ္လို႔ ယူဆမိတယ္။ တခ်ဳိ႕က ကြယ္လြန္သြားၾကၿပီ။ တခ်ဳိ႕က သူတို႔ေရြးထားတဲ့လမ္းမွာ ဆက္ေလွ်ာက္ဆဲ၊ မၿမဲေသာ တရားရဲ႕ ေကာင္းကင္ ေအာက္မွာ ဒီပုဂိၢဳလ္ေတြရဲ႕ စြမ္းစြမ္းတမံ အႏွစ္သာရေတြကေတာ့ စြဲၿမဲက်န္ရစ္မွာပါပဲ။ ကမၻာလွည့္ ခရီးသြားေတြအတြက္ ဆြဲေဆာင္မႈတစ္ခုအျဖစ္ ရွင္သန္ေနတဲ့ မဒမ္တူး ေဆာ့ျပတုိက္ထဲက ဒီ႐ုပ္တု ေတြဟာ ကမၻာကုန္က်ယ္သေရြ႕ ေအာက္ေမ့ေန ရမယ့္ လူတန္ဖိုးေတြရဲ႕ ကိန္းေအာင္းတည္ရွိရာ ႏွလံုးလွဥယ်ာဥ္ေလးတစ္ခုျဖစ္ေနေတာ့မွာပါ။
ေငြေသာ္တာ

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>